RIGA BUSINESS FORUM PIEDĀVĀ

PIRMO REIZI LATVIJĀ LEĢENDĀRAIS PĀRDOŠANAS UN B2B MĀRKETINGA GURU

NEIL RACKHAM


Pārdomāta pārdošana: 

pārdot nākotnē

2017. GADA 14. NOVEMBRĪ | Rīga, Radisson BLU Latvija


ESIET GATAVI SMAGI MĀCĪTIES UN PĀRDOMĀT, KĀDĀ VEIDĀ JŪS ĪSTENOJAT PĀRDOŠANU, PASAULES LĪMEŅA INTENSĪVAJĀ SEMINĀRĀ KOPĀ AR NEIL RACKHAM, AUTORU PASAULĒ VISPOPULĀRĀKAJAM PĀRDOŠANAS MODELIM SPIN® SELLING, KAS BALSTĪTS UZ AKTUĀLĀKAJIEM NEIL RACKHAM NOVĒROJUMIEM PĀRDOŠANAS UN B2B MĀRKETINGA JOMĀ, KAS IR METODISKI PAMATOTI, LAI JŪS SASNIEGTU ARVIEN AUGSTĀKUS PĀRDOŠANAS REZULTĀTUS IK DIENAS.

AUTORS VIENĪGAJAI PĒTNIECĪBĀ BALSTĪTAI UN PASAULĒ POPULĀRĀKAJAI PĀRDOŠANAS METODEI – SPIN® Selling

Neil Rackham visā pasaulē ir zināms kā viens no prominentākajiem pārdošanas ekspertiem, SPIN® Selling radītājs un radošs domātājs par pārdošanas un mārketinga problēmjautājumiem. Trīs no viņa grāmatām ierindojas New York Times vislabāk pārdoto grāmatu sarakstā, un viņa darbi ir tulkoti vairāk nekā 50 valodās.

Rackham spēcīgi ietekmēja starptautisko tirdzniecības pasauli, veicot visu laiku lielāko zinātnisko pētījumu par veiksmīgu pārdošanu un pārdošanas efektivitāti. Šis apjomīgais projekts, ko atbalstīja ietekmīgākie starptautiskie uzņēmumi, kā Xerox, Microsoft, IBM un citi, iesaistīja 30 pētnieku grupas, kas izvērtēja 35 000 tirdzniecības pārstāvjus vairāk nekā 20 valstīs. Pētījums norisinājās 12 gadu garumā, un tā kopējās izmaksas mūsdienu dolāros veidoja 30 miljonus. Pamatojoties uz pētījumā gūtajiem rezultātiem, viņš izstrādāja progresīvu SPIN® Selling metodi un nozīmīgāko pārdošanas stratēģiju, kas joprojām tiek iekļauta labāk pārdoto grāmatu saturos, savukārt SPIN® Selling ir visu laiku visvairāk pārdotā biznesa grāmata, ko publicējis McGraw Hill. Neil ir arī autors vairāk nekā 50 ietekmīgiem rakstiem par mārketingu, pārdošanu un kanālu stratēģiju.

SPIN Selling pārdošanu raksturo izcilas idejas, kā izglītot, iedvesmot un padarīt Jūs neapturamu pārdošanas jomā.”

BRIAN TRACY

“Rackham lieliski aktualizē un koncentrē uzmanību uz tiem šķēršļiem, ko pārdevējiem vajadzētu konstatēt pārdošanas procesa mijiedarbībā. Es dievinu SPIN Selling metodi, jo pārdevēji nekavējoties tiek izaicināti pārdomāt pārdošanas procesu un izvērtēt to no klienta skatupunkta.”

MIKE WEINBERG

SPIN var palīdzēt ikvienam pārdot jebko. Kopējā koncepcija ietver to, ka kompleksas pārdošanas īstenošanai nepieciešams realizēt atšķirīgus procesus, un Neil tos atklāj gluži kā uz sudraba paplātes.”

KYLE PORTER

“Neil ir viens no vadošajiem pārdošanas un mārketinga domātājiem pasaulē. Viņa spriestspēja ir balstīta uz 12 gadu ilgu pētniecības darbu, izvērtējot vairāk nekā 35 000 pārdošanas gadījumu pasaulē. Neil redzējums ir labākais šī brīža pārdošanas pasaulē!

DAINIUS BALTRUŠAITIS

IEPRIEKŠĒJA REĢISTRĀCIJA


Vispārliecinošākā Rīcība, Ko Var Īstenot Pārdevējs, ir Parādīt Klientam, Ka Viņš Spēj Nodrošināt Pircējam to, pēc Kā Viņš Ir Vaicājis.


Skaidrs? Jā. Taču kādēļ tipisks pārdevējs 95 % laika pavada, darot kaut ko citu? Mūsu unikālais pētījums, kurā novērošanai tika iesaistīti aptuveni 35 000 B2B un B2C segmenta pārdošanas gadījumi, precīzi atklāj, ko pārdevējs mijiedarbībā ar klientu īsteno veiksmīgi un cik patiesībā reti tas notiek.

 

IEPRIEKŠĒJA REĢISTRĀCIJA 


Sperot nākamo soli biznesa izcilībā…

KĀDĒĻ PIEDALĪTIES PĀRDOMĀTA PĀRDOŠANA: pārdot nākotnē?


PĀRDOMĀTA PĀRDOŠANA: pārdot nākotnē nav ievada seminārs SPIN® Selling. Lai gan tajā tiks apspriesti metodes veidošanas bloki, šis seminārs ir paredzēts pārdošanas un mārketinga profesionāļiem, lai spertu nozīmīgus soļus SPIN® Selling – aktuālākie Neil Rackham novērojumi pārdošanas un B2B mārketinga jomā, kas ir metodiski pamatoti, lai Jūs sasniegtu arvien augstākus pārdošanas rezultātus ik dienas. Tie ietver arī jaunāko pētījumu rezultātus, atklājot šī brīža tirdzniecības pasaulē valdošo dinamiku un tendences.

Turpmāk aplūkosim dažus jautājumus, un gadījumā, ja kaut vai uz pāris no tiem Jūsu atbilde ir JĀ, Jūs nedrīkstat palaist garām izdevību būt daļai no šī izcilā pasaules līmeņa semināra kopā ar NEIL RACKHAM.

  • Vai vēlaties pilnveidot savas praktiskās pārdošanas un mārketinga prasmes sadarbībā ar vienu no pasaules labākajiem pārdošanas un mārketinga profesionāļiem un noskaidrot, kā SPIN® Selling var tikt īstenota citās jomās, ieskaitot mārketingu un pat vadību?

  • Vai vēlaties izprast un apgūt visjaunākās un aktuālākās pārdošanas tehnikas, kuras balstītas uz pierādītiem zinātniskiem pētījumiem, kas īstenoti vairāk nekā 35 000 gadījumos un ko izmanto pasaules līmeņa profesionāļi?

  • Vai vēlaties saprast, kā iespējams veicināt SPIN® Selling attīstību, un atklāt jaunākās atziņas par to, kā īstenot pārdošanas apjoma pieaugumu ik dienas?

  • Vai vēlaties noskaidrot ļoti praktiskas, vienkārši lietojamas un ārkārtīgi efektīvas pārdošanas un mārketinga idejas?

  • Vai Jūsu mērķis ir palielināt savus pārdošanas apjomus un uzlabot mārketinga iniciatīvas jau nākamajā dienā pēc semināra norises?

PĀRDOMĀTA PĀRDOŠANA: pārdot nākotnē PROGRAMMA


Visu šo Jums būs iespēja apgūt darbojoties interaktīvās darba grupās kopā ar Neil Rachkam. Kas Jums Palīdzēs izprast šī pārdošanas GURU izveidoto SPIN® Selling metodi!

1. SPIN® Selling pārdošana nākotnē
  • Kas ir SPIN® Selling nākotnei?
  • Pārdošanas stila stipro un vājo pušu izpratne
  • Izpratne par to, kā pārsvarā veidojas lēmumi par labu pirkuma veikšanai
  • Kā ietekmēt visus pirkšanas procesā iesaistītos dalībniekus?
  • Kāds ir efektīva pārdevēja uzvedības noslēpums viņa verbālajā mijiedarbībā ar klientiem?
  • Kāda izturēšanās uzbūve jāveido, plānojot uz pārdošanu vērstu saskarsmi?

2. Pārdošanas pasaules pārmaiņas
  • Kā mainās pārdošanas pasaule?
  • Ko tas nozīmē, ja klienti iegādājas cenu, nevis produktus vai pakalpojumus?
  • Kā pasaules labākie pārdošanas speciālisti izmanto vērtības radīšanas stratēģijas?
  • Jaunākie veidi, kā noteikt pārdošanas panākumus?
  • Kādēļ vairāk nekā puse pārdošanas procesā iesaistīto pārdevēju mūsdienās kļūdās – kādēļ situācija pasliktinās un ko darīt?
  • Uzņēmumu, konsultatīvā un darījumu pārdošana – kā tās atšķiras un cik katra no tām ir veiksmīga?
  • Partnerattiecību veidošana ar galvenajiem klientiem, piegādātājiem un darbiniekiem

3. Panākumi pārdošanā zem lupas
  • Ko zinātniskie pētījumi vēsta par veiksmīgu pārdošanu?
  • Visbiežāk sastopamās pieredzējušu pārdevēju kļūdas, un kā tās iespējams labot?
  • Kompleksas pārdošanas iepirkšanās soļi, un kā tos izmantot par Jūsu priekšrocībām?
  • Kā īstenot pārdošanas mērķus, kas tiešām darbotos?
  • Māksla uzdot iedarbīgus jautājumus, kas maina pircēja domāšanu?
  • Izpratne par klientu lēmumu pieņemšanas procesu
  • Iespēja atklāt apslēptos problēmjautājumus, kas kavē lēmuma pieņemšanas procesu un vieš zaudējumus Jūsu biznesam

4. Pārdotspējas vadība
  • Pārdošanas produktivitāte un efektivitāte – kā izprast atšķirības, kas palīdzēs Jums labāk pārvaldīt pārdošanas procesa gaitu?
  • Kā pārvaldīt labākos darba veicējus?
  • Treniņu prasmes un stratēģijas, un kā katru no tām iespējams efektīvi īstenot?
  • Augstas veiktspējas pārdošanas kultūras veidošana
  • Pārdošanas process – kā to plānot un kā izmantot, lai palielinātu pārdošanas apjomus?
  • Pārdošanas prognozēšana – kā precizēt pārdošanas prognozes?
  • Vadība saskaņā ar pārdošanas piltuvi – kā izvairīties no kalniem un lejām, kas negatīvi ietekmē pārdošanas rezultātus?

5. Kara pārtraukšana starp pārdošanu un mārketingu
  • Kādēļ pārdošanas un mārketinga jomas cīnās viena ar otru, un ko darīt lietas labā?
  • Kā izmantot mārketinga instrumentus, lai attīstītu veiksmīgas pārdošanas stratēģijas?
  • Vērtības piedāvājuma īstenošana, lai ietekmētu arvien plašāku klientu loku
  • Kā realizēt produkciju daudz efektīvākā veidā, pārveidojot pārdošanas un mārketinga savstarpējo mijiedarbi?
  • Mārketinga izmantošana efektīvu pārdošanas rīku veidošanā
  • Labākas vadības īstenošana, pateicoties pārdošanas un mārketinga integrācijai
  • Pasaule no ieņēmumu direktora skatupunkta – pārdošana un mārketings nākotnē

IEPRIEKŠĒJA REĢISTRĀCIJA 


KO CILVĒKI SAKA PAR RIGA BUSINESS FORUM?


Liels paldies visiem dalībniekiem par idejām un atbalstu! 

„Viss bija izcili – vienkārši un tik ļoti spēcīgi! Paldies!”

„Es domāju, ka “Rīgas Biznesa Forums” ir vieta, kur iespējams satikt tos cilvēkus, kas patiesi tiecas uz izcilību. Līdz ar to šo personību iepazīšana, savstarpēja komunikācijas veidošana personīgi man kalpo par visvērtīgāko ieguvumu. Lielisks darbs!”

„Ir grūti aprakstīt, cik ļoti esmu priecīga par to, ka varēju šeit būt. Visapkārt virmoja tik daudz lielisku ideju, noderīgas informācijas par uzņēmējdarbības izaugsmi un labklājību. Nevaru vien sagaidīt, līdz tikšu mājās un sākšu visu apgūto realizēt savā ikdienas dzīvē.”

„Nekad neesmu pat uzdrošinājies sapņot, ka personīgi varētu satikt Mr. Brian Tracy. Tā ir “Rīgas Biznesa Foruma” dāvātā neticamā un fantastiskā iespēja!”

„Es esmu ļoti praktisks cilvēks un man nepatīk “bla bla bla” runas. “Rīgas Biznesa Forums” ir patiesi praktiska konference, kas satura ziņā nolaižas uz zemes un aktualizē reālās dzīves jautājumus. Silti iesaku to apmeklēt ikvienai personai, kas ir saistīta ar biznesu. Un, protams, vēlu “Forumam” visu to labāko!”

“Es negaidīju, ka konference būs tik lieliska, tomēr ideju amplitūda saistībā ar biznesa un personīgo dzīvi bija bagātīga. Es šo pasākumu ļoti izbaudīju.”

DAŽAS PREZENTĀCIJAS NO IEPRIEKŠĒJĀM KONFERENCĒM

IEPRIEKŠĒJA REĢISTRĀCIJA


PAPILDU INFORMĀCIJA PAR FORUMU


NORISES VIETA

“Radisson Blu Latvija” konferenču centrs

Elizabetes ielā 55, Rīgā

Radisson Blu Latvija

DATUMS: 14.11.2017.

LAIKS: 10.00–16.00

Dalībnieku reģistrācija sākas 09.00

RIGA BUSINESS FORUM ir iniciatīva, kas apvieno līderus un vadītājus, akadēmiķus un profesionāļus, lai dalītos ar spēcīgām idejām, kas stiprina uzņēmējdarbības un vadības kultūru.

Confinn

“Confinn” ir konferenču organizators Eiropā, kas specializējas biznesa un attīstības pasākumu organizēšanā. 

Sazinieties: info@confinn.eu


26601182

info@confinn.eu