PAGĀJUŠAJĀ GADĀ ATVEDOT UZ RĪGU LEĢENDĀRO BIZNESA GURU BRIAN TRACY, RIGA BUSINESS FORUM ATGRIEŽAS AR


HIGH PERFORMANCE BUSINESS & LEADERSHIP FORUM

2016. GADA 8. NOVEMBRĪ


KĀ VISSTRAUJĀK AUGOŠIE UN IENESĪGĀKIE UZŅĒMUMI VISĀ PASAULĒ SASNIEDZ PANĀKUMUS TIRGŪ PAR SPĪTI NOTEIKTAJAI KONKURENCEI?

Liels PALDIES visiem 2016. gada konferences dalībniekiem un visiem tiem, kas ar savu ieguldījumu šo pasākumu ir padarījuši lielisku! 

PALDIES par to, ka esat kopā ar mums un kopīgi palīdzat šī pasākuma veidošanā!

DAŽAS PREZENTĀCIJAS NO IEPRIEKŠĒJĀM KONFERENCĒM

GALVENIE FORUMA REFERENTI


ROGER FLYNN

LIELISKS PROVOKATORS, PĀRMAIŅU AĢENTS, IEŅĒMIS VADOŠOS AMATUS VIRGINBRITISH AIRWAYSBBC


VAI ESAT GATAVS MAINĪTIES PATS, LAI VADĪTU PĀRMAIŅAS SAVĀ BIZNESĀ?


virgin     ba     bbc-logo

Kvalificēts uzņēmējs, CEO un izpilddirektors piecos pasaules mēroga uzņēmumos brīžos, kad tajos īstenotas būtiskas pārmaiņas. Strādājis roku-rokā ar Sir Richard Branson uzņēmumā “Virgin” pie jaunu ideju un darījumu tapšanas “Virgin Group” biznesa ietvaros. Viņš ir vadījis “British Airways” 1 milijarda dolāru netīrās tiesas prāvas norises laikā. Strādājis BBC par CMS izpilddirektoru, kā arī bijis “Executive Team” komandas loceklis, strādājot kopā ar Greg Dyke svarīgu BBC vēstures notikumu norises laikā – bezmaksas kanālu uzsākšanas brīdī, cīņā ar “Sky”, BBC1 atjaunošanas laikā, cīniņā ar Apvienotās Karalistes valdību, kā arī plašo BBC kultūras pārmaiņu realizācijas momentā.

Roger Flynn ir sevi pierādījis eksperts stratēģisku izmaiņu īstenošanā un vadīšanā, kā arī pasaules mēroga biznesa programmu pārveides realizācijā. Tas ietver visus elementus – sākot ar štatu samazināšanu līdz pat darbam, kas saistīts ar negatīvas informācijas atspoguļošanu plašsaziņas līdzekļos, piedāvājot klientiem rīcības stratēģijas u.tml.

MARK GALLAGHER

VISPASAULES LĪDERIS AR 30 GADU PIEREDZI, ATRODOTIES FORMULA 1 VADĪBAS PRIEKŠGALĀ


KĀ UZVARĒT JŪSU BIZNESA SACĪKSTĒS: STRATĒĢISKI FORMULA 1 PANĀKUMI – NO DARBA TRASĒ LĪDZ VADĪBAS TELPAI


F1_logo

Strādājot “Formula 1” priekšgalā un motobraucēju nozarē 30 gadu garumā, uzņemoties vadītāja lomu “Jordan Grand Prix” un “Red Bull Racing”, Mark Gallagher izskaidros, kas nepieciešams panākumu sasniegšanai konkurētspējīgā biznesā, ko raksturo augstās tehnoloģijas, finanses un ārkārtīgi lielas likmes. Tāpat kā jebkurš cits pasaules mēroga bizness, arī “Formula 1” pieprasa labāko rezultātu no cilvēkiem, kas tajā ir iesaistīti. Lai to īstenotu, nepieciešama nevainojama vadība un komunikācijas prasmes, kā arī spēja izstrādāt dizainu, realizēt ražošanu, attīstīt un ieviest tirgū pastāvīgi uzlabotas augstās tehnoloģijas produktus, allaž strādājot ar nelokāmiem izpildes termiņiem milzīgā rezerves daļu piegādes ķēdē un saskaņā ar stingriem noteikumiem.

Šajā prezentācijā Mark izklāstīs “one-stop” vadības principus uzņēmējdarbības līderiem, kas vēlas sacensties ar šo ātrgaitas un augstas efektivitātes biznesa pieeju. Ja Jūs uzskatāt, ka “Formula 1” nav vērtējams kā ātrgaitas bizness, tad aicinām salīdzināt un novērtēt faktu, ka šodien pitstopa ilgums ir sasniedzis 1,89 sekundes – pirms vairākiem gadiem tas bija 5 sekundes, kas arī tika uzskatīts par neticami lielu ātrumu!

“Kā Jūs varat zināt, ka darāt pareizās lietas pareizajā laikā?”

STEVE CLARKE

UZŅĒMĒJS, PĀRDOŠANAS UN MĀRKETINGA VADĪTĀJS, AUTORS


NO NULLES LĪDZ 30.000.000 £ TIKAI 8 GADU LAIKĀ: UZDROŠINĀTIES BŪT ATŠĶIRĪGIEM


“Pārdošana nav kāda atsevišķa indivīda darbs – tas ir ikviena uzdevums!”

Steve Clarke Lielbritānijā savu biznesu attīstīja no nulles līdz 30.000.000 £ tikai 8 gadu laikā, iekļūstot “Times Top 100” kā viena no visstraujāk augošajām un ienesīgākajām korporācijām valstī. Kad viņam tika vaicāts, kāda ir šo panākumu un sapņa īstenošanas atslēga, viņš mierīgi, bet noteikti sacīja:

“Šķiet, ka es laikam nemaz neesmu tik slikts pārdevējs… un, visticamāk, liela nozīme ir arī drosmei būt atšķirīgam no citiem.”

Viņš savu biznesu ir veidojis no paša sākuma līdz pat tirgus akciju realizācijai. Kam sekoja vēl viens veiksmīgs multi-miljonu vērts darījums. Visa informācija, kurā viņš dalās, pirmkārt, ir balstīta praksē, nevis tukšā teorijā. Steve piemīt arī nepārprotama un acumirklī pamanāma radniecība ar maza un vidēja lieluma privātuzņēmumu īpašniekiem, tādēļ viņa prezentācijas ir lieliski piemērotas dažāda līmeņa biznesu pārstāvošai auditorijai. Viņš jūtas kā mājas gan korporatīvos, gan lielās pārdošanas komandās, gan arī profesionālu pakalpojumu sfērās. Viņš ir ne tikai pārdošanas treneris, kas uzstājas ar runu, bet viņš dalās arī ar unikālu materiālu un sāpīgiem personiskiem stāstiem, kas var palīdzēt ikvienam saprast to, ka… pārdošana nav kāda atsevišķa indivīda darbs – tas ir ikviena uzdevums.

UN VAIRĀK NEKĀ 15 PROMINENTU REFERENTU

GUNĀRS ĶIRSONS

LIDO īpašnieks un Padomes priekšsēdētājs

VALDIS VANCOVIČS 

TELE2 valdes priekšsēdētājs

EVA SIETIŅSONE

CĒSU ALUS valdes priekšsēdētāja un uzņēmuma vadītāja

ĢIRTS RUNGAINIS

PRUDENTIA līdzdibinātājs

DZINTARS KOKNĒVIČS

MERCURI INTERNATIONAL partneris, biznesa konsultants un iedvesmotājs

VALDIS MELDERIS

Moderators

MĀRTIŅŠ VECVANAGS

MV CONSULTING partners

VALTERS GRAŽULIS

“WIN partners” valdes loceklis un biznesa konsultants

ANDREJS SERGEJEVS

Uzņēmējs, digitālā biznesa eksperts, autors 

JĀNIS ROZENBLATS

MAILIGEN vadītājs, līdzīpašnieks

SERGEJS SŅEGIRJOVS

BranchTrack.com dibinātājs un vadītājs

LAURIS STAFECKIS

CERTES TECHNOLOGIES vadītājs / līdzdibinātājs

RIGA BUSINESS FORUM 2016 PROGRAMMA


FORUMU VEIDO 4 TĒMAS, NO KURĀM KATRA TIKS FOKUSĒTA UZ SVARĪGĀKAJIEM AUGSTVĒRTĪGA SNIEGUMA BIZNESA ASPEKTIEM

GRŪDIENS UN TRANSFORMĀCIJA


VADA ROGER FLYN

Pastāvīgas izmaiņas ir biznesa realitāte, un organizācijām nepārtraukti ir jāpielāgojas šai videi, lai spētu saglabāt konkurētspēju un izvairītos no riska novecot. Šī daļa būs vērsta uz spēju īstenot lielas izmaiņas savā uzņēmumā, tādējādi vadot to uz panākumiem un veiksmīgiem rezultātiem. Cik ļoti Jūsu realizētās izmaiņas ir vērtējamas kā atšķirīgas un pārliecinošas? Vai vadītāji personīgi ir apņēmušies veikt pārmaiņas? Vai organizācijai ir iespēja īstenot pārmaiņas? Cik dziļi ir iesakņojusies šī brīža kultūra? Vai pārmaiņas patiešām spēs nodrošināt vēlamo rezultātu sasniegšanu? PRAKTISKS IESKATS UN “HAND-ON” PIEEJA.

LĪDERĪBA UN EFEKTĪVA KOMANDA


VADA MARK GALLAGHER

Visi izcilākie vadītāji precīzi zina, kuras pogas nepieciešams nospiest un kurā brīdī to veikt. Kopā ar Mark Gallagher un citiem šīs daļas referentiem Jūs izzināsiet un apgūsiet prasmes aktivizēt Jums apkārt esošos talantus. Vai Jūs spējat efektīvi izmantot savas zināšanas un/vai dotības, lai atrisinātu problēmas un rastu jaunus risinājumus? Kā Jūs sapulcināt pareizo kombināciju cilvēkus un viņu zināšanas, lai panāktu visiedarbīgāko un efektīvāko rezultātu? Ko Jūs varat darīt, lai pozitīvi ietekmētu Jūsu komandas darbu? NO 5 LĪDZ 1,89 SEKUNŽU PITSTOPAM, PATEICOTIES IZCILAI VADĪBAI UN LIELISKAI KOMANDAI.

PĀRDOŠANA IR IKVIENA BIZNESS


VADA STEVE CALRKE

Pārdošanas aspekts biznesā ir viens no vissvarīgākajiem kritērijiem, lai gūtu panākumus. Nav svarīgi, vai Jūsu uzņēmējdarbību veido viens vienīgs darbs vai tūkstošiem pienākumu, vai tā realizācijā tiek izmantotas jaunākās tehnoloģijas, vai tam ir vairāk programmu nekā “Android Market”, vai tas īsteno tirdzniecību klusos ūdeņos. Mūsdienās, kad pār mums ir nācis bezjēdzīgs vilnis, kas uzņēmumu īpašniekus burtiski pārpludina ar sociālo tīklu funkcijām “likes”, “retweets”, “share” un iesaistīšanos visā šajā pasaulē, jāatzīst, ka nekam no tā visa nav nozīmes. Vienīgā lieta, kas ir svarīga, ir atbilde uz jautājumu: “Vai Jūs esat iesaistīts vadībā? Vai Jūs veidojat pārdošanu? Kāds būs nākamais Jūsu rīcības solis?” TO IESPĒJAMS REALIZĒT PAVISAM VIENKĀRŠI, GLUŽI KĀ ABC (A – “Actions” jeb “Rīcība”, B – “Benefits” jeb “Labuma gūšana”, C – “Consequences” jeb “Rezultāts”).

IDEJAS NĀKOTNES IZAUGSMEI


VADA VALDIS MELDERIS

Foruma noslēguma daļā tiks aplūkoti reāli veiksmīgas uzņēmējdarbības piemēri. Šo daļu vadīs Valdis Melderis, un klātesošajiem būs lieliska iespēja dzirdēt uzņēmējdarbības, vadības, akadēmisko aprindu līderu un vēl citu personību atbildes uz jautājumu – kas ir viņu panākumu pamatā? Vai tā ir tiesa, ka organizāciju veido cilvēki? Vai varbūt tas ir mērķis – iemesls īstenot organizēšanu un darbu kopīgiem spēkiem? Iespējams, tie varētu būt procesi vai resursi, kurus organizācija liek lietā, mērķtiecīgi tos izmantojot? Vai varbūt viss ir atkarīgs no klientiem – ārpus organizācijas esošiem cilvēkiem, kas ir gatavi maksāt naudu apmaiņā pret produktiem un pakalpojumiem, ko piedāvā konkrētais uzņēmums? Kas atrodas aiz Latvijas līderu īstenotajiem panākumiem? VADĪŠANAS PRAKSE, ATTĪSTĪBA UN VEIKSME, KAS ATRODAS AIZ BLAKUS ESOŠAJĀM DURVĪM.

Sperot nākamo soli biznesa izcilībā…

KAM VAJADZĒTU APMEKLĒT?

SASNIEDZIET SAVUS BIZNESA MĒRĶUS ĀTRĀK, NEKĀ JŪS KĀDREIZ ESAT DOMĀJIS, KA TAS IR IESPĒJAMS

LĪDERI UN VADĪTĀJI


Kā organizācijām vajadzētu vadīt nenoteikto un izaicinājumu pilno biznesa pasauli, kas mūs konfrontē kā šeit, tā arī ārvalstīs? Vadītājiem nākas saskarties ar izaicinājumu noteikt viņu organizāciju darbības virzienu un saprast, kādas sekas konkrētās virzības rezultātā skars visas ieinteresētās personas, ieskaitot nākamās paaudzes vadītājus, darbiniekus un citus. VADĪBA PĀRMAIŅU ĪSTENOŠANAI

PĀRDOŠANAS PROFESIONĀĻI


Pārdošanas jomā strādājošiem cilvēkiem ir viens no grūtākajiem darbiem mūsdienu pasaulē. Turklāt ar katru gadu tas kļūst arvien smagāks. Konkurence kļūst sīvāka, pieejamās perspektīvas izvēle ir lielāka, un cenu kari turpinās. Šis forums ļaus gūt atbildes par to, kā pārdošanas speciālisti var pārveidot pārdošanas praksi tā, lai pārtaptu par pārdošanas līderiem, iegūstot pastāvīgus klientus, pārvarot konkurenci un palielinot savus pārdošanas apjomus par vismaz 300 % divu gadu laikā.

START-UPS


Labākie uzņēmumi ir balstīti uz ko vairāk nekā tikai “vīziju”, produkta kvalitātes ideju vai dibinātājiem. Ja esat iecerējis iekarot pasauli, šī uz strauju virzību orientētā foruma laikā Jūs tiksit iepazīstināts ar idejām par to, kā sasniegt pasaules biznesa klases panākumus ātrāk un lētāk nekā Jūs varētu iedomāties, tādējādi kļūstot par Nr.1 savā nišā.

KO CILVĒKI SAKA PAR RIGA BUSINESS FORUM?


Liels paldies visiem dalībniekiem par idejām un atbalstu! 

„Viss bija izcili – vienkārši un tik ļoti spēcīgi! Paldies!”

„Es domāju, ka “Rīgas Biznesa Forums” ir vieta, kur iespējams satikt tos cilvēkus, kas patiesi tiecas uz izcilību. Līdz ar to šo personību iepazīšana, savstarpēja komunikācijas veidošana personīgi man kalpo par visvērtīgāko ieguvumu. Lielisks darbs!”

„Ir grūti aprakstīt, cik ļoti esmu priecīga par to, ka varēju šeit būt. Visapkārt virmoja tik daudz lielisku ideju, noderīgas informācijas par uzņēmējdarbības izaugsmi un labklājību. Nevaru vien sagaidīt, līdz tikšu mājās un sākšu visu apgūto realizēt savā ikdienas dzīvē.”

„Nekad neesmu pat uzdrošinājies sapņot, ka personīgi varētu satikt Mr. Brian Tracy. Tā ir “Rīgas Biznesa Foruma” dāvātā neticamā un fantastiskā iespēja!”

„Es esmu ļoti praktisks cilvēks un man nepatīk “bla bla bla” runas. “Rīgas Biznesa Forums” ir patiesi praktiska konference, kas satura ziņā nolaižas uz zemes un aktualizē reālās dzīves jautājumus. Silti iesaku to apmeklēt ikvienai personai, kas ir saistīta ar biznesu. Un, protams, vēlu “Forumam” visu to labāko!”

“Es negaidīju, ka konference būs tik lieliska, tomēr ideju amplitūda saistībā ar biznesa un personīgo dzīvi bija bagātīga. Es šo pasākumu ļoti izbaudīju.”

PAPILDUS INFORMĀCIJA PAR FORUMU


NORISES VIETA

“Radisson Blu Latvija” konferenču centrs

Elizabetes ielā 55, Rīgā

Radisson Blu Latvija

DATUMS: 08.11.2016.

LAIKS: 09.00–16.00

Dalībnieku reģistrācija sākas 08.00

RIGA BUSINESS FORUM ir iniciatīva, kas apvieno līderus un vadītājus, akadēmiķus un profesionāļus, lai dalītos ar spēcīgām idejām, kas stiprina uzņēmējdarbības un vadības kultūru.

Confinn

“Confinn” ir konferenču organizators Eiropā, kas specializējas biznesa un attīstības pasākumu organizēšanā. 

Sazinieties: info@confinn.eu


26601182

konferences@confinn.eu